Info nářadí: 725 775 828
Info barvy: 737 279 814
Nářadí Profesional - Vyloženě chlapská záležitost

Úvodní strana » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Nabízíme Vám bezkonkurenční výběr produktů, aniž byste se museli starat o vysoké přepravní náklady.

Budeme usilovat, abychom Vám dodali objednané zboží do 3 pracovních dnů - s výjimkou zboží, které není právě skladem. Dodání zboží, které není skladem se obvykle pohybuje v rozmezí 5 – 7 pracovních dní. V případě méně běžného zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Pokud dodací doba překročí lhůtu 7 pracovních dní, budeme Vás o tomto informovat, a to telefonicky, případně formou emailu (dle kontaktních údajů zadaných při registraci).

Pokud je objednané zboží skladem a vy nás požádáte o jeho dodání do druhého dne, pokusíme se toto zařídit. Musíme zdůraznit, že doručení následující den nelze zaručit. Zavazujeme se, dle svých možností, s ohledem na potřeby našich zákazníků, snížit dodací lhůtu na nejkratší možnou dobu. Ke splnění tohoto závazku máme rozsáhlé vlastní skladové zásoby a skvělé vztahy s dodavateli, založené také na rychlém dodání zboží do našeho skladu.

Jiří Balák
Jednatel společnosti


Rychlá navigace:


Ceník dopravného

Cena dopravného se stanovuje na základě Vámi zvolené kombinace typu dopravy a způsobu platby.

Ceny dopravy při nákupu do 1 000,- Kč:

  Dobírkou při převzetí zboží Předem bankovním převodem Hotově při osobním převzetí Platba kartou on-line
Balíkovna nelze 99,- Kč nelze 99,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta nelze 159,- Kč nelze 159,- Kč
Balík Na poštu - Česká pošta nelze 139,- Kč nelze 139,- Kč
WE|DO - přepravní služba nelze 199,- Kč nelze 199,- Kč
WE|DO - přepravní služba nelze 169,- Kč nelze 169,- Kč
WE|DO - přepravní služba nelze 299,- Kč nelze 299,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta do 50Kg nelze 299,- Kč nelze 299,- Kč
TOPTRANS nelze výpočet nelze nelze
Osobní převzetí - Profesional Hodonín nelze zdarma zdarma zdarma
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 30kg) nelze 299,- Kč nelze 299,- Kč
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 50kg) nelze 599,- Kč nelze 599,- Kč

Ceny dopravy při nákupu od 1 001,- Kč do 2 000,- Kč:

  Dobírkou při převzetí zboží Předem bankovním převodem Hotově při osobním převzetí Platba kartou on-line
Balíkovna 98,- Kč 59,- Kč nelze 59,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta 158,- Kč 119,- Kč nelze 119,- Kč
Balík Na poštu - Česká pošta 138,- Kč 99,- Kč nelze 99,- Kč
WE|DO - přepravní služba 168,- Kč 129,- Kč nelze 129,- Kč
WE|DO - přepravní služba 138,- Kč 99,- Kč nelze 99,- Kč
WE|DO - přepravní služba 218,- Kč 179,- Kč nelze 179,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta do 50Kg 208,- Kč 169,- Kč nelze 169,- Kč
TOPTRANS nelze nelze nelze nelze
Osobní převzetí - Profesional Hodonín nelze zdarma zdarma zdarma
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 30kg) 318,- Kč 279,- Kč nelze 279,- Kč
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 50kg) 638,- Kč 599,- Kč nelze 599,- Kč

Ceny dopravy při nákupu od 2 001,- Kč do 3 000,- Kč:

  Dobírkou při převzetí zboží Předem bankovním převodem Hotově při osobním převzetí Platba kartou on-line
Balíkovna 98,- Kč 59,- Kč nelze 59,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta 158,- Kč 119,- Kč nelze 119,- Kč
Balík Na poštu - Česká pošta 138,- Kč 99,- Kč nelze 99,- Kč
WE|DO - přepravní služba 168,- Kč 129,- Kč nelze 129,- Kč
WE|DO - přepravní služba 138,- Kč 99,- Kč nelze 99,- Kč
WE|DO - přepravní služba 218,- Kč 179,- Kč nelze 179,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta do 50Kg 228,- Kč 169,- Kč nelze 169,- Kč
TOPTRANS nelze výpočet nelze nelze
Osobní převzetí - Profesional Hodonín nelze zdarma zdarma zdarma
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 30kg) 218,- Kč 179,- Kč nelze 179,- Kč
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 50kg) 488,- Kč 449,- Kč nelze 449,- Kč

Ceny dopravy při nákupu od 3 001,- Kč do 5 000,- Kč:

  Dobírkou při převzetí zboží Předem bankovním převodem Hotově při osobním převzetí Platba kartou on-line
Balíkovna 39,- Kč zdarma nelze zdarma
Balík Do ruky - Česká pošta 158,- Kč 119,- Kč nelze 119,- Kč
Balík Na poštu - Česká pošta 138,- Kč 99,- Kč nelze 99,- Kč
WE|DO - přepravní služba 168,- Kč 129,- Kč nelze 129,- Kč
WE|DO - přepravní služba 148,- Kč 109,- Kč nelze 109,- Kč
WE|DO - přepravní služba 208,- Kč 169,- Kč nelze 169,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta do 50Kg 228,- Kč 189,- Kč nelze 169,- Kč
TOPTRANS nelze výpočet nelze nelze
Osobní převzetí - Profesional Hodonín nelze zdarma zdarma zdarma
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 30kg) 218,- Kč 179,- Kč nelze 179,- Kč
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 50kg) 488,- Kč 449,- Kč nelze 449,- Kč

Ceny dopravy při nákupu od 5 001,- Kč:

  Dobírkou při převzetí zboží Předem bankovním převodem Hotově při osobním převzetí Platba kartou on-line
Balíkovna 39,- Kč zdarma nelze zdarma
Balík Do ruky - Česká pošta 39,- Kč zdarma nelze zdarma
Balík Na poštu - Česká pošta 39,- Kč zdarma nelze zdarma
WE|DO - přepravní služba 39,- Kč zdarma nelze zdarma
WE|DO - přepravní služba 39,- Kč zdarma nelze zdarma
WE|DO - přepravní služba 198,- Kč 159,- Kč nelze 159,- Kč
Balík Do ruky - Česká pošta do 50Kg 198,- Kč 159,- Kč nelze 159,- Kč
TOPTRANS výpočet výpočet nelze výpočet
Osobní převzetí - Profesional Hodonín nelze zdarma zdarma zdarma
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 30kg) 258,- Kč 219,- Kč nelze 179,- Kč
WE|DO SK - Doručenie kurýrom (do 50kg) 528,- Kč 489,- Kč nelze 449,- Kč

Ceny jsou stanoveny pro zásilky do hmotnosti 30kg a délky 2m. Některé zásilky mohou být předmětem dodatečných poplatků vzhledem k jejich hmotnosti a velikosti. V tomto případě platí dopravu příjemce.

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní firma: PROFES GROUP s.r.o.
Sídlo: Brněnská 51, Hodonín
Identifikační číslo: 60732181
DIČ: CZ60732181
Zápis v obchodním: Krajský obchodní soud v Brně, oddíl C, vložka 17538

(dále jen „Prodávající“)

pro prodej prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese naradiprofesional.cz

Kontaktní údaje Prodávajícího:

Kontaktní adresa: Brněnská 51, 695 01 Hodonín
Kontaktní e-mail: info@naradiprofesional.cz
Kontaktní telefon: (+420) 518 340 591

1. Úvodní ustanovení


1.1. Tyto obchodní podmínky (ve smyslu § 1751 zákona č. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v aktuálním znění, dále jen „občanský zákoník“) platí pro nákup v internetovém obchodě „naradiprofesional.cz“ prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese naradiprofesional.cz (dále rovněž jen „webové rozhraní“) provozovaném Prodávajícím.

1.2. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují základní práva a povinnosti Prodávajícího, Kupujícího a Uživatele. Kupující zasláním objednávky a dále též potvrzením ve webovém rozhraní současně stvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky a že se s nimi seznámil. Kupní smlouva, tj. obchodní podmínky včetně objednávky a jejího přijetí, budou Kupujícímu zaslány e-mailem nebo vytištěné poštou bezprostředně po uzavření kupní smlouvy nebo budou přiloženy ke zboží nejpozději při dodání zboží Kupujícímu.

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy (za „kupní smlouvu“ se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních podmínek). Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se Kupující a Prodávající výslovně dohodnou na jiném jazyce.

1.4. Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

1.5. Veškeré smluvní vztahy se řídí obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené občanským zákoníkem, a je-li smluvní stranou spotřebitel, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.6. V případech, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, nebo je právnickou osobou, neuplatní se na ni ochrana spotřebitele dle těchto obchodních podmínek, zejména se neuplatní příslušná ustanovení článku 5 – Odstoupení od kupní smlouvy.

2. Vymezení pojmů


2.1. Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která má v úmyslu koupit prostřednictvím webového rozhraní zboží. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který není spotřebitelem a Kupující, který spotřebitelem je.

2.2. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

2.3. Zbožím prodávaným prostřednictvím webového rozhraní je „elektrické nářadí a příslušenství“.

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy


3.1. Kupující se může na webovém rozhraní registrovat. Prostřednictvím uživatelského účtu lze objednávat zboží, spravovat objednávky, komentovat zboží a provádět další úkony, které webové rozhraní umožňuje. Uživatelské jméno a heslo volí Kupující sám a je povinen zajistit, že se o nich nedozví třetí osoby. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami.

3.2. Prodávající si vyhrazuje právo bez náhrady zrušit neaktivní uživatelské účty a dále účty, jejichž prostřednictvím dochází k porušování dobrých mravů, zákona nebo jejichž majitelé se dopouští porušování těchto obchodních podmínek.

3.3. Webové rozhraní obsahuje seznam zboží a informace o něm, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně veškerých daní (včetně DPH), cel a dalších poplatků. Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, ledaže Prodávající uvede výslovně jinak.

3.4. Prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o nabídku ze strany Prodávajícího (resp. o jeho návrh na uzavření smlouvy; § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije).

3.5. Kupující provádí objednávání zboží:

  • prostřednictvím svého uživatelského účtu, nebo
  • přímo prostřednictvím webového rozhraní bez registrace (vyplněním formuláře či jinak), nebo
  • prostřednictvím e-mailové komunikace s Prodávajícím zasláním objednávky na Kontaktní email Prodávajícího, nebo
  • prostřednictvím telefonické nebo SMS objednávky na Kontaktním telefonu Prodávajícího.

3.6. Objednávka musí vždy obsahovat přesný název objednaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů zboží, zvolený způsob platby a dopravy a kontaktní údaje Kupujícího (jméno a příjmení, adresu pro doručování, telefonní číslo, e-mailovou adresu).

3.7. Před závazným odesláním objednávky je Kupujícímu sdělena rekapitulace objednávky, zejména druh a množství zboží, dodací adresa a konečná cena, a to včetně nákladů na dodání (v závislosti na zvoleném způsobu dodání) a případných poplatků spojených se zvoleným způsobem platby. V rámci rekapitulace má Kupující poslední možnost měnit zadané údaje. Závaznou objednávku Kupující podá prostřednictvím tlačítka „Potvrďte objednávku“. Údaje uvedené v závazné objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné.

3.8. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká (tj. kupní smlouva je uzavřena) doručením přijetí objednávky (akceptací, dále jen „přijetí objednávky“), jež je Prodávajícím zasláno Kupujícímu elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu Kupujícího, a pokud by k tomuto nedošlo, tak úhradou celé kupní ceny nebo převzetím objednaného zboží Kupujícím, dle toho, co nastane dříve. Přijetí objednávky (akceptace) může být součástí potvrzení o obdržení objednávky (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může po tomto potvrzení následovat samostatně.

3.9. Má-li Prodávající pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, může Kupujícího kontaktovat za účelem jejího ověření. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout neověřenou objednávku. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

3.10. Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (především náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám.

3.11. Kupní smlouvou se Prodávající zavazuje dodat Kupujícímu zboží uvedené v objednávce a Kupující se zavazuje toto zboží od Prodávajícího či jím zvoleného přepravce převzít a zaplatit Prodávajícímu kupní cenu zboží uvedenou v objednávce. Kupní cenou se rozumí i náklady spojené s dodáním zboží a případné poplatky související se zvoleným způsobem platby, jejichž výše je uvedená ve webovém rozhraní a bude uvedená v objednávce a v jejím přijetí.

3.12. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny zboží ve webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek.

3.13. Prodávající upozorní Kupujícího, pokud cena uvedená u zboží ve webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální. Pokud Kupující nesouhlasí se zvýšením ceny, Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy.

3.14. Kupující může zrušit objednávky dosud nepotvrzené Prodávajícím telefonicky nebo emailovou zprávou na kontaktním telefonním čísle, resp. emailové adrese Prodávajícího. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s Prodávajícím. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy, má Prodávající nárok na náhradu nákladů, které již v souvislosti s kupní smlouvou vynaložil.

3.15. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

4. Platební a dodací podmínky


4.1. V odůvodněných případech (především u objednávek s celkovou cenou nad 10 000 Kč může Prodávající požadovat zálohu na kupní cenu. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním Kupujícímu (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

4.2. Kupující má možnost zaplatit kupní cenu za zboží Prodávajícímu mimo dalších způsobů uvedených ve webovém rozhraní i některým z níže uvedených způsobů:

  • v hotovosti při platbě na dobírku nebo při osobním odběru na Kontaktní adrese Prodávajícího
  • bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího

Případné další platby Kupujícího v souvislosti s výše uvedenými způsoby úhrady ceny zboží jsou uvedeny ve webovém rozhraní, v objednávce a budou uvedeny v přijetí objednávky. Pokyny pro bezhotovostní platbu (zejména variabilní symbol) budou Kupujícímu sděleny v potvrzení objednávky.

4.3. Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. Závazek Kupujícího uhradit kupní cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.

4.5. Zboží, které je skladem, Prodávající v případě osobního převzetí nebo platby na dobírku expeduje zpravidla do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky. Při platbě převodem na účet Prodávající zboží skladem expeduje zpravidla do 3 pracovních dnů od připsání příslušné částky na svůj účet.

4.6. Zboží, které není skladem, Prodávající expeduje, jakmile je to možné. O přesném datu je Kupující předem informován.

4.7. Způsoby dodání zboží jsou, mimo další způsoby uvedené ve webovém rozhraní:

  • osobní odběr

Konkrétní způsob dodání zboží bude zvolen Kupujícím v objednávce a potvrzen Prodávajícím v přijetí objednávky.

4.8. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny ve webovém rozhraní obchodu, budou uvedeny v objednávce Kupujícího a v přijetí objednávky ze strany Prodávajícího.

4.9. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

4.10. Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik doručení zboží Kupujícímu v souladu s kupní smlouvou. Bezdůvodné odmítnutí zboží Kupujícím se nepovažuje za nesplnění povinnosti dodat zboží ze strany Prodávajícího ani za odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího.

4.11. V případě, že Kupující zboží nepřevezme a neodstoupí od kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním (za uskladnění u Prodávajícího za každý den prodlení ve výši max. 10,- Kč, maximálně však celkem 500,- Kč nebo do výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč), jakož i dalších nákladů, které Prodávajícímu z důvodu nepřevzetí zboží Kupujícím vzniknou, a dále má právo od kupní smlouvy odstoupit.

4.12. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží (včetně nákladů na dodání), nikoli však dříve, než zboží převezme. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží, nebo okamžikem, kdy měl Kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

5. Odstoupení od kupní smlouvy


5.1. Kupující má podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může Kupující v této lhůtě zaslat na Kontaktní adresu Prodávajícího nebo na Kontaktní e-mail Prodávajícího. Pro odstoupení od kupní smlouvy lze využít vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím.

5.2. V souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od kupní smlouvy v případech kupní smlouvy o
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

5.3. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší. Zboží musí být Prodávajícímu vráceno (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy na Kontaktní adresu, do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla Prodávajícího. Zboží musí být Prodávajícímu vráceno nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a, je-li to možné, v původním obalu.

5.4. Kupující k vrácenému zboží přiloží kopii dodacího listu a faktury, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, a dále písemné vyjádření o odstoupení od kupní smlouvy a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Vyjádření rovněž musí obsahovat kontaktní adresu, telefon a elektronickou adresu Kupujícího.

5.5. Ve lhůtě deseti dnů od vrácení zboží Kupujícím je Prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené Kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká Prodávajícímu vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

5.6. Prodávající vrátí Kupujícímu veškeré přijaté peněžní prostředky, a to včetně nákladů na dodání. Prodávající peníze vrátí do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím, a to (i) stejným způsobem, jakým je od Kupujícího přijal, nebo (ii) způsobem, jaký Kupující požadoval, (iii) přičemž ale vždy i zasláním na jím sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud Kupující žádný do 10 dnů od odstoupení Prodávajícímu nesdělí), s čímž Kupující tímto vyslovuje svůj souhlas za podmínky, že mu tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady. Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.

5.7. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

5.8. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Za zboží podstatně poškozené či zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu nelze vrátit kupní cenu a náklady na dodání zboží.

5.9. Náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím hradí Kupující, a to i pokud nemůže být zboží navráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.10. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených v těchto obchodních podmínkách a dále v případě, že zboží z objektivních příčin (zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR, výrazně se zvýšila jeho cena nebo náklady na dodání) není možné za původních podmínek dodat, nebo se plnění stane objektivně nemožným, nebo pokud nemá Kupující vyrovnány veškeré závazky vůči Prodávajícímu splatné ke dni vystavení objednávky.

5.11. V případě, že Prodávající odstoupí od smlouvy, bude Prodávající Kupujícího o této skutečnosti neprodleně informovat. V případě, že Kupující již zcela nebo zčásti uhradil kupní cenu, bude mu přijatá částka vrácena bezhotovostně na účet sdělený mu pro tento účel Kupujícím nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud Kupující žádný do 3 dnů od odstoupení Prodávajícímu nesdělí), a to do 10 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

5.12. Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od kupní smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti a Kupující tento dárek zašle společně s vraceným zbožím.

6. Odpovědnost za vady


6.1. Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

6.2. Při uplatňování práv z vadného plnění se postupuje v souladu s Reklamačním řádem Prodávajícího.

7. Ochrana osobních údajů


7.1. Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

7.2. Prodávající prohlašuje, že je platně registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem.

7.3. Kupující souhlasí se zpracováním a shromažďováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště a doručovací a fakturační adresa, odlišuje-li se od adresy bydliště, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo, případně dalších osobních údajů, které uvede v objednávce nebo při registraci uživatelského účtu (dále společně vše rovněž jen jako „osobní údaje“), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

7.4. Zpracováním osobních údajů Kupujícího může Prodávající pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele.

7.5. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že osobní údaje je možno na základě písemné žádosti Kupujícího odstranit z databáze. Osobní údaje Kupujícího jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje Kupujícího Prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci a osoby podílející se na dodání zboží Kupujícímu, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

7.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

7.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

7.8. V případě, že by se Kupující domníval, že Prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat Prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • požadovat, aby Prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

7.9. Požádá-li Kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu Prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

7.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem Prodávajícího na elektronickou adresu Kupujícího. Kupující dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícího. Souhlasy dle obou předcházejících vět může Kupující kdykoli odvolat.

7.11. Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz/).

8. Závěrečná ustanovení


8.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů jiných států, která poskytují spotřebiteli vyšší míru ochrany.

8.2. V případě, že některé ustanovení obchodních podmínek je neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

8.3. V otázkách neupravených kupní smlouvou (včetně objednávky a jejího přijetí) a obchodními podmínkami (či případně komunikací mezi stranami) se právní vztah řídí podmínkami uvedenými ve webovém rozhraní. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

8.4. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu nebo v objednávce, nebo v rámci komunikace mezi stranami.

8.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost Prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

8.6. Případné stížnosti vyřizuje Prodávající prostřednictvím Kontaktního e-mailu, nebo se může Kupující obracet na v předchozím odstavci vypočítané subjekty. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ani žádné takové dobrovolně nedodržuje (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

8.7. Obsah webových stránek Prodávajícího, všechny na nich materiály (texty, fotografie, obrázky, loga a další) a v souvisejících tištěných médiích (propagační letáky, inzerce atd.), včetně programového vybavení webového rozhraní a těchto obchodních podmínek, je chráněn autorským právem Prodávajícího a může být chráněn dalšími právy třetích osob. Obsah nesmí být Kupujícím a Uživatelem měněn, kopírován, rozmnožován, šířen ani použit žádnou třetí stranou k jakémukoli účelu bez písemného souhlasu Prodávajícího. Zejména je zakázáno úplatně nebo bezplatně zpřístupňovat fotografie a texty umístěné na webovém rozhraní. Při nerespektování tohoto zákazu bude Prodávající postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

8.8. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Uživatel a Kupující nesmí při využívání webového rozhraní používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webového rozhraní a užívat webové rozhraní nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

8.9. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je uložena a archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám (ustanovení těchto podmínek a zákona o poskytnutí kupní smlouvy a obchodních podmínek Kupujícímu nejsou tímto jakkoli dotčena). Kupní smlouvu včetně obchodních podmínek poskytne Prodávající Kupujícímu na vyžádání v textové podobě (v elektronické podobě zasláním emailem)

8.10. V případě dotazu k obchodním podmínkám a kupní smlouvě poskytne Prodávající Kupujícímu bezodkladně veškeré potřebné informace.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2014

Dodatek Záručních podmínek o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

  1. Dodatek Záručních podmínek o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
    1. Zákazníci-spotřebitelé mají podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen "ZOS"), právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z Kupních smluv o prodeji Výrobků v obchodě, upravené v ustanoveních § 20d a násl. ZOS.
    2. Definice pojmu "spotřebitel" je přitom obsažena v ustanovení §2 odst. 1 písm. a) ZOS.
    3. Subjektem věcně příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů týkajících se Výrobků je vzhledem k ustanovení §20e písm. d) ZOS především Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Likvidace starého spotřebiče

Starý spotřebič je možné bezplatně odevzdat ve sběrných místech, jejichž seznam naleznete na stránce https://isoh.mzp.cz/registrmistelektro/.

Ochrana osobních dat

Nářadí Profesional si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.

PROFES GROUP spol. s r.o. je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru a tyto informace jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Tyto informace nejsou a nebudou, bez výslovného souhlasu zákazníka, prodávány ani pronajímány jiným subjektům a budou využity pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.

Údaje poskytnuté zákazníkem při registraci (především jméno, telefon a e-mail) slouží výlučně ke kontaktování zákazníka a k jeho informování o požadovaných produktech. Volitelně může zákazník poskytnout i další informace o své osobě, které jsou využity ke zlepšení služeb serveru. Také na objednávkovém formuláři od uživatelů vyžadujeme informace, které slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží, služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou tyto informace také umožní kontaktovat zákazníka.


Reklamační řád společnosti PROFES GROUP spol. s r.o.

1. Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s Občanským zákoníkem, ve smyslu zákona č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů. Reklamační řád se vztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží i jako dodací list.

2. Základní podmínky reklamace
Vyskytne- li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí taková změna zboží, která znemožňuje jeho další použití. Za vadu nelze považovat změnu zboží, která byla způsobena neodborným či nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem či návodem k použití, mechanickým poškozením , opotřebením. Prodávající má právo zamítnout reklamaci zboží v případě zjevné manipulace s doklady, vztahujícími se ke zboží.

3. Místo a způsob uplatnění reklamace
Zákazník může uplatnit reklamaci přímo v sídle společnosti. Zákazník uplatňuje reklamaci osobně, poštou nebo jinou přepravní společností. Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nákupním dokladem. Reklamované zboží je nutné zaslat na adresu prodávajícího spolu s vyplněným reklamačním protokolem. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. O způsobu vyřízení reklamace rozhodne pověřený pracovník. Pověřený pracovník je povinen informovat zákazníka o způsobu řešení reklamace, jakož i o provedení případné výměny či opravy a o době jejího trvání. Pokud zákazník uplatní některá z práv odpovědnosti za vady zboží, např. právo na výměnu zboží, odstranění vady, slevu apod., nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s pověřeným pracovníkem jinak.

4. Lhůty pro uplatnění reklamace
Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nutné uplatnit ihned, jakmile se vada objevila, bez zbytečného odkladu. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání může zboží, vzhledem ke svému charakteru, vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho používání, vydržet.

5. Odstranitelné vady
Odstranitelná vada je taková vada, kterou lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží. V případě výskytu odstranitelné vady má kupující právo , aby tato byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, nejpozději však do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Není-li provedení opravy, vzhledem k povaze a charakteru vady, možné, má kupující právo požadovat výměnu zboží. Pokud výměna zboží není možná, má zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit. Na výměnu zboží či odstoupení od smlouvy má kupující, v případě odstranitelné vady, právo tehdy, nebyla-li reklamace vyřízena do 30-ti kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění nebo při výskytu většího počtu odstranitelných vad, nejméně tří stejných vad, pro které není možné zboží řádně užívat.

6. Neodstranitelné vady
Neodstranitelná vada je taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné a žádoucí vzhledem k povaze a charakteru zboží. V případě neodstranitelné vady, která brání v řádném užívání zboží, má kupující právo požadovat výměnu zboží za nové, bezvadné nebo odstoupit od kupní smlouvy.

7. Lhůty pro vyřizování reklamace
Společnost PROFES GROUP spol. s r.o. je povinna reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Jiří Balák
Jednatel společnosti
V Hodoníně 1.6.2008


Ochrana autorských práv

Veškeré informace publikovány na internetovém obchodě naradiprofesional.cz jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na internetovém obchodě uvedeny mohou být chráněny dalšími jinými právy dotčených osob. Jakákoli část internetového obchodu naradiprofesional.cz nesmí být zkopírována elektronickou či mechanickou cestou a zpřístupněna dalším osobám bez předchozího písemného souhlasu držitele autorských práv. Výjimku tvoří soubory a texty určené pro tisk.


Upozornění

Provozovatel internetového obchodu naradiprofesional.cz si vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího upozornění změnit či upravit jakékoliv uvedené informace (obrázky, parametry, texty, ceny, apod.). Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou být odlišné od skutečné podoby výrobku. Provozovatel neručí za technické specifikace a popisy zboží, které mohou být přebírány od dodavatelů a mohou obsahovat drobné odchylky. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu nebo doplnění obchodních podmínek.